Intelligent Citizen

Az élet a legjobb méreg

Sanyi bácsi jelenti

2018. április 17. - Intelligent Citizen

Egy nem éppen ,,magyarnak" mondható miniszterelnök hazugnak, tolvajnak, embereket megfélemlítőnek állít be egy általa jól ismert népcsoportot. És mindezt megfűszerezi egy Hitler által (csak neki nem middel volt problémája) is kipécézett népcsoport tehetős és máig is haza szerető üzletemberrel. Aki szerinte csak indulatokat gerjesztett.
Nem tudom volt-e más kiút, mint a megfélemlítés. Csak az nem világos számomra, hogy Bözsi néni (mondtam egy nevet) miért fél jobban a „migránstól" (jelzem, itt franciában én is az vagyok, és dolgozok, fizetem az adót), mint eddig a helyi romáktól?
A mostaniak bevándorló népek, nem migránsok. És ezek nem a tanyavilágra, a mélyszegénységre vágynak. Hanem, ahogy az ott élők is, a megélhetésre, a nagy városra. És míg mi,, nagyvárosiak " nem tüntetünk ez ellen, addig nem értem a dolgot. Persze értem a sajtót, de gyerekek egy VB alatt több az erőszakos bűncselekmény, mint amit most folyamatosan hallani.

Pl. Ha már itt járunk. Elgondolkodtató az is: véletlen-e ,hogy a Metallica a választások előtt megannyi Tankcsapda szám közül pont ezt adta élő magyarul. Hallgasd végig a szöveget ha nem ismernéd (amit kétlek). Vagy így akartak valamit üzenni. Mert mint tudjuk a rock, mint műfaj soha nem volt a kormányok kedvelt és elfogadott műfaja.
Ennyi előjáróba majd folytatom.

A bejegyzés trackback címe:

https://incitizen.blog.hu/api/trackback/id/tr7613841230

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása