Intelligent Citizen

Sanyi bácsi a bevándorló országból

2018. augusztus 07. - Intelligent Citizen

Egy furcsa véletlen folytán nem tudtam csatlakozni az internethez 1 napig. Mondhatni életem legjobb napja volt.
Nem hallottam semmit hazám kis dolgairól. Néha mondjuk nem nagyon értem barátaim, ismerőseim elégedetlen posztjait.
A minap utána olvastam egy- két dolognak. És arra jöttem rá ezt a sok „Szart" hagyni kell egy darabig hadd álljon össze trágyává, és akkor szét lehet osztani a Parasztok között. Hogy legalább a föld lássa hasznát.
Mert, hogy mi nem igen, arra mérget veszek.
Amíg odafent a várban a férfitársadalmat lekicsinyítő csillár alatt egy indián közmondásokkal túlfűtött, hatalomra éhes, már bocsánat, Soros (jut eszembe mi van Gyuri bácsival oly rég nem hallottam felőle?) ösztöndíjas Roma (nem cigány) miniszter elnököl, addig nem is haladunk. Ja de, bocsánat, visszafelé.
Belemehetnénk a mostanában nagy port kevert devizaárfolyam dologba is. De ugyanaz lenne az eredmény. Csak még egy szöggel több, ami Magyarország szekerének a kerekét laposítja.
Egy számmal zárom soraim ez egy olasz partizán szám mostanában felkapott lett. Talán így a fiatalokhoz is eljut.

A bejegyzés trackback címe:

https://incitizen.blog.hu/api/trackback/id/tr1914166545

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása